Doprava a doručenie
Naše výrobky sú expedované prepravnou spoločnosťou Slovak Parcel Service.
Dodacia lehota sa môže líšiť v závislosti od rozmeru a hmotnosti tovaru.
- Objednávky obvykle expedujeme do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe bankovým prevodom vopred, do 2 pracovných dní od prijatia platby.
- Dodacia doba závisí od pridelenej prepravnej spoločnosti a veľkosti tovaru. Náš odhadovaný čas dodania pre väčšinu položiek do 30 kg je 2 až 4 pracovných dní po odoslaní zásielky. Naše odhadované doručenie pre veľké a objemné balenia je 4 až 7 pracovných dní.
Výber prepravnej spoločnosti sa vykonáva priamo v sklade a závisí predovšetkým od rozmerov balenia a krajiny dodania. Poskytovateľa prepravných služieb nemôžeme zmeniť z logistických dôvodov.
Dodacia lehota je vždy uvedená pri každom jednom produkte v ponuke na stránke.
DÔLEŽITÉ! Pri našich objednávkach neponúkame expresné doručenie ani výber dátumu dodania, pretože nie je možné nastaviť konkrétny dátum alebo čas prijatia. Vodiči dodávky nemôžu jednotlivo telefonovať.
Informácie o objednávke sa dajú meniť len v určitom časovom úseku - ešte pred odoslaním produktu.
Po prijatí platby priradíme k vašej objednávke dopravcu s informáciami, ktoré ste poskytli. Ak je balík už na ceste a je priradený k trase, nie je možné zmeniť adresu, pretože nemôžeme kontaktovať dopravcu a poskytnúť mu ďalšie informácie týkajúce sa zásielky, ktorá je už na ceste.
Odporúčame vám kontaktovať priamo doručovateľskú službu a zmeniť informácie o doručení. Ak máte ťažkosti, môžete sa obrátiť na náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Hneď ako bude objednávka odoslaná z nášho skladu, pošleme vám e-mail s údajmi o sledovaní zásielky.
Náš odhadovaný čas dodania pre väčšinu položiek do 30 kg je 2 až 4 pracovných dní po odoslaní zásielky. Naše odhadované doručenie pre veľké a objemné balenia je 4 až 7 pracovných dní po odoslaní zásielky.
Stav sledovania vašej zásielky môžete skontrolovať tu (Stačí zadať vaše číslo objednávky, prípadne Váš e-mail) alebo na webovej stránke dopravcu.
Dodacia lehota sa môže veľmi líšiť v závislosti od dopravcu a krajiny, do ktorej objednávka cestuje.
Po doručení potvrdenia o doručení a čísla zásielky je odhadovaná doba dodania 2 až 4 pracovných dní. Veľké a objemné balíky sa odosielajú špedičnou dopravou, takže preprava môže trvať 4 až 7 pracovných dní.
Odporúčame pravidelne kontrolovať stav sledovania vašej zásielky tu a na webových stránkach prepravcu.
Ak má vaša doprava viac ako 3 dni oneskorenia alebo ste po dokončení platby nedostali informácie o sledovaní, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Ak má vaša objednávka oneskorenie viac ako 3 dni, alebo ste po skončení platby nedostali informácie o sledovaní, skontrolujte stav vašej objednávky. Ak v trackingu vidíte, že je objednávku u prepravcu, odporúčame kontaktovať už priamo dopravcu (kuriérsku spoločnosť).
Ak si neviete rady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
V prípade, že vám tracking objednávky ukazuje „doručené“, ale produkt ste nedostali, obráťte sa prosím na priateľov, susedov, spolupracovníkov alebo členov rodiny, ak vo vašom mene doručenie prijali a podpísali. Často sa totiž stáva, že zásielku preberie niekto iný z vášho okolia. Ak zásielku skutočne nikto neprevzal a tá vám nebola doručená, kontaktujte prosím kuriérsku službu alebo priamo nás.
V prípade, že ste dostali iba časť vašej objednávky, skontrolujte si prosím najprv tracking objednávky, pretože sa aktualizuje priebežne a jednotlivé položky objednávky môžu byť doručované v rôznych balíkoch. Ak to tak nie je, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
V prípade, že vám chýba niektorá časť / časti produktu, skontrolujte prosím najprv dôkladne krabicu - niektoré súčiastky bývajú upevnené na boku krabice alebo v spodnej časti, pod polystyrénom. Ak sa vám ich nepodarilo nájsť, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Ak vám v čase doručenia zásielky chýba nejaká súčiastka v balení alebo ak časť produktu už nefunguje správne a máte záruku 3 roky, máme možnosť zaslať vám požadovaný náhradný diel.
Kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Mnohé doplnky k produktom (misky, káble, filtre) máme k dispozícii na našej webstránke. Pri každom produkte uvádzame aj doplnkové produkty, ktoré si k nemu môžete zakúpiť.
Po prebraní zásielky prosím balík a produkt vždy dôkladne skontrolujte. Ak zistíte, že krabica alebo produkt boli poškodené pri preprave, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
Poškodenie nafoťte hneď po otvorení balíka. Problém musíte nahlásiť najneskôr do 48h kuriérskej službe, u ktorej si budete môcť vyžiadať náhradu. Na reklamáciu budete potrebovať číslo zásielky (nájdete ho na balíku, alebo po prihlásení sa na tejto stránke) a fotografickú dokumentáciu. Nahlásiť poškodenie zásielky môžete cez online formulár, kde zadáte popis poškodenia, číslo zásielky a fotky.
Ak si neviete rady, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.