Objavte nové hobby
Domáce varenie piva, šitie, varenie, pečenie, hra na hudobný nástroj alebo jednoducho prečítanie dobrej knihy, ktorá leží na Vašom nočnom stolíku už niekoľko mesiacov: teraz máte čas sa tomu venovať!
Corona vírus drží svet v šachu. To najdôležitejšie, čo môžeme teraz urobiť, je zachovať pokoj, pomáhať ostatným kde môžeme, dôkladne si umývať ruky a (ak je to možné) ostať doma. Všetkým tým, ktorí to nemôžu urobiť, pretože vďaka nim drží naša spoločnosť pohromade, by sme chceli povedať len jedno: Ďakujeme! Ste úžasní a skláňame sa pred vaším nasadením!
Na tejto stránke nájdete okrem informácií o objednávke a poštovnom vašich obľúbených produktov, aj tipy ako môžete sami pomáhať ostatným a ako si tento čas môžete trošku spríjemniť.
Najprv najdôležitejšia informácia: Vaše objednávky doručujeme aj v tejto situácií! Denne sme v kontakte s našimi poskytovateľmi prepravných služieb, aby sme odstránili alebo sa vyhli možným komplikáciám pri dodávke, a aby sa k Vám Vaša objednávka dostala bez problémov.
Momentálne môže ale dôjsť ku určitým krátkodobým zmenám (zmeny v zákonoch, pravidlá na ochranu zamestnancov našich prepravných partnerov), na ktoré nemáme vždy priamy vplyv. Ak by došlo k omeškaniu pri dodaní Vášho tovaru, prosíme buďte ohľaduplní - my Vás budeme za každých okolností informovať.
Sme medzinárodne pôsobiaca spoločnosť s viac ako 700 zamestnancami po celom svete. Bezpečnosť každého jedného je pre nás absolútnou prioritou. Preto sme ako jedna z prvých firiem zaviedli prácu z domu, všade kde to bolo možné. Takto chceme na jednej strane čo najlepšie ochrániť zamestnancov pred kontaktom s verejnosťou a na strane druhej tým chrániť aj všetkých ostatných ľudí (najmä z rizikových skupín).
Samozrejme máme aj zamestnancov, ktorí nemôžu pracovať z domu. Aby sme chránili všetkých zamestnancov v našom distribučnom centre a zaručili Vám bezpečnú prepravu tovaru, výrazne sme posilnili bezpečnostné opatrenia. Naši zamestnanci pracujú v niekoľkých zmenách, takže neprichádzajú medzi sebou do kontaktu. Bezpečnostná služba pri vchode tiež zabezpečuje, že sa prichádzajúci kolegovia a kolegyne dôkladne a dostatočne dezinfikujú.
Urobiť správnu vec nebolo nikdy jednoduchšie: ostaňte doma, umývajte si dôkladne ruky a vyhýbajte sa, ako sa len dá, sociálnym kontaktom. Ostať doma nie je pre mnohých ľahké. Skôr či neskôr sa začnete nudiť. Máme pre Vás pár tipov, ako predísť ponorkovej chorobe:
Domáce varenie piva, šitie, varenie, pečenie, hra na hudobný nástroj alebo jednoducho prečítanie dobrej knihy, ktorá leží na Vašom nočnom stolíku už niekoľko mesiacov: teraz máte čas sa tomu venovať!
Dennodenne sa v kuchyni stretávate s tými istými problémami. Rúra už dosluhuje, pracovná doska je dosť nízko na to, aby vás z nej bolel chrbát ... a digestor by si už tiež zaslúžil poriadne vyčistiť. Teraz skutočne nemáte žiadnu výhovorku, kvôli ktorej to môžete odkladať. Čím skôr sa do toho pustíte, tým skôr to budete mať za sebou.
Pravidelne varievate pre svoju rodinu, chystáte džemy alebo pečiete koláče? Určite je ešte veľa skrytých zákutí tohto umenia, ktoré ešte nepoznáte. Pozrite si návody na internete, naštudujte si knihy od odborníkov – a zlepšíte sa v niečom, v čom ste sa považovali za dostatočne dobrú.
Otvoriť okná, zapnúť rádio a konečne utrieť prach na najzapadnutejšom obraze: teraz je ten dokonalý čas upratať si byt. A buďte úprimní...kto nemá kútik, ktorého upratanie pred sebou stále tlačíte?
Corona vírus sa dostáva do cesty mnohým formám ľudského kontaktu, to je pravda. Ale to neznamená, že musíme zostať jeden od druhého oddelení. Ste mladí a fit? Ponúknite susedom a známym v okolí, že za nich vybavíte nákupy, alebo pôjdete vyzdvihnúť zásielku.
Jednoznačne áno. Riziko infekcie pri zaslaní balíka je veľmi malé, pretože aj naši prepravní partneri kladú obrovský dôraz na bezpečnosť svojich zamestnancov. Vždy Vás budeme informovať v prípade eventuálnych zmien v preprave alebo doručení.
Odosielanie objednaných produktov sa nemení. Ale úprimne, môže sa stať, že pri dodávke Vášho produktu príde k omeškaniu, alebo ku krátkodobej zmene dodacích podmienok aj u už objednaných tovarov (ak sa zmenia podmienky vo vašej krajine). Na to žiaľ nemáme vplyv. Ak sa to stane, vždy vás budeme informovať o aktuálnom stave dodávky.
Môže sa tiež stať, že budeme musieť dočasne zmeniť doručovaciu službu – všetko preto, aby sme váš tovar doručili. Ak by sa to stalo, určite vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. Snažíme sa však, aby sme väčšinu našich objednávok stále doručili ako obvykle.
Mnohí poskytovatelia prepravných služieb už prispôsobili spôsob doručenia aktuálnej situácií. Doručovateľ bezplatne doručí Váš balík - položí ho pred dvere, zazvoní a odstúpi pár krokov dozadu, aby ste si mohli balík prevziať. Ak vás nezastihneme, pokúsime sa Vám doručiť balík ešte raz. Bohužiaľ, keďže nemôžeme doručenie potvrdiť podpisom, aktuálne ho nemôžeme odovzdať vašim známym alebo susedom - iba vám osobne (za doručenie a jeho potvrdenie zodpovedá vodič). Ak by sme nikoho nezastihli, nemôžeme balík doručiť ani na odberné miesto, ale pošleme ho priamo naspäť k nám. Tieto opatrenia sme museli prijať, aby sme zabezpečili ochranu doručovateľa a všetkých prijímateľov. Prosíme Vás o pochopenie.
Špeditér položí tovar pred vstup a ustúpi pár krokov, aby umožnil bezkontaktné dodanie. Počas celej doby kontaktu so zákazníkom si špeditér udržuje odstup od Vás minimálne 1,5 metra. Aby sa zabránilo možnému prenosu cez pero, nepodpisuje prijatie tovaru každý zákazník sám, ale podpisuje to špeditér. Vy (prijímateľ) sa budete musieť preukázať pri doručení dokladmi totožnosti (cestovný pas, občiansky preukaz, modrý pas pre utečencov alebo osoby bez štátnej príslušnosti, elektronické povolenie na pobyt, vodičský preukaz; tieto musia byť v jazyku, ktorému špeditér rozumie). Bude vykonané porovnanie s fotografiou a menom. Vodič zaznamená skenerom Váš dátum narodenia. Tento proces nahrádza podpis zákazníka.
V momentálnej situácii Vám túto službu v rámci bežného zasielania balíkov nemôžeme ponúknuť. Spätné zásielky bežným spôsobom v rámci lehoty na odvolanie nie sú samozrejme žiadny problém!
Ak by ste chceli Váš produkt podľa obchodných podmienok vymeniť alebo vrátiť, musíte ho pripraviť na prevzatie a voľne postaviť pred dvere. Len takto ho môže špeditér vyzdvihnúť a vziať zo sebou.
Ak by ste sa nachádzali v povinnej karanténe alebo je Váš región obzvlášť zasiahnutý corona vírusom a pošta je zatvorená, bezprostredne sa obráťte na našu zákaznícku podporu ešte počas 14-dňovej lehoty, aby sme našli spoločné riešenie.
Stále sme tu pre Vás. O prípadnom meškaní zásielky vás budeme informovať. Ak máte ďalšie otázky môžete sa obrátiť aj na náš zákaznícky servis. Vezmite prosím na vedomie, že kolegovia a kolegyne pracujú z domu a kvalita hovorov, rovnako ako rýchlosť vyriešenia môže byť iná ako obvykle. Srdečne Vám ďakujeme za pochopenie!