Čakáte na zásielku? Kontaktujte nás
Vopred sa ospravedlňujeme za meškanie vašej zásielky a radi vám pomôžeme zodpovedať otázky týkajúce sa vašej objednávky.
V prípade platby bankovým prevodom môže dôjsť k oneskoreniu dodania o 1 - 2 dni z dôvodu spracovania bankovej transakcie.
Ak ste si objednali tovar, ktorý nie je dostupný skladom, môže dôjsť taktiež k oneskoreniu dodania.
Ako postupovať, ak vám mešká dodanie tovaru?
1.
Najprv skontrolujte stav Vašej zásielky.
Na kontrolu stavu budete potrebovať číslo Vašej objednávky (napr. 0400123456) a Vaše PSČ.
Na sledovací odkaz zadajte iba číslo objednávky, nezadávajte číslo faktúry (napr. 4000123456).
Číslo objednávky nájdete v e-maile s potvrdením objednávky.
2.
V prípade ďalších otázok nás kontaktujte.
Všetky prípadné otázky vám okamžite zodpovie naša virtuálna asistentka Klára.